Få hjælp og vejledning

Hvordan kontakter jeg Spies på rejsemålet?

Inden rejsen
Et par uger før afrejse modtager du en velkomstmail fra Spies-guiderne på dit rejsemål med oplysning om, hvor du mailer til, hvis du har spørgsmål til seværdigheder, strande, vejret, shopping, restauranter m.m. Du kan også få information om vores udflugter eller hjælp til at leje bil i ferien. Alle spørgsmål er velkomne, og du kan altid regne med at få svar inden for 24 timer.
På ferien
Når vi har dit mobilnummer, vil du automatisk modtage beskeder med tips og information i løbet af ferien. Du kan også sende vores guider en sms, hvis du har spørgsmål, hvis du vil bestille udflugter og bil, eller hvis du gerne vil møde os på dit hotel. Eller noget fjerde. Når du ankommer, modtager du desuden en besked med nummeret på vores servicetelefon, som du kan ringe til døgnet rundt.
Alle vores guider har egen bærbar computer. Det betyder konkret, at de straks kan tage fat på at løse eventuelle problemer – uanset om du møder guiderne på dit hotel eller servicekontoret.
Tip! Hent vores app "Spies", så har du en rejseguide i din lomme hele ferien. I appen finder du bl.a. flytider, information om flyselskab, udflugter og rejsemålsguider med god information om mange af vores rejsemål.

Aktuel information

Hvordan kan jeg betale min rejse?

Du har flere muligheder, når du skal betale din rejse. Du kan f.eks. betale med betalingskort via telefon eller direkte her på spies.dk. Du...

Læs mere

Kan jeg tjekke ind online?

Check-in via internet  Flyver du med Thomas Cook Airlines, kan du på udvalgte rejsemål tjekke ind online via computer eller mobil. ...

Læs mere

På hvilke hoteller indgår bagage på flyrejsen?

Bagage indgår altid på din flyrejse, når du bestiller en charterrejse til et af vores Sunwing Family Resorts, Sunprime...

Læs mere

Klimakompenserer I for min rejse?

Fra og med 29. april klimakompenserer vi samtlige flyrejser, som købes gennem Spies. Både når du rejser med vores eget flyselskab,...

Læs mere