Få hjælp og vejledning

Findes der guider eller andet personale på rejsemålet?

Vi har skandinavisk personale på mange af vores charterrejsemål. Du møder dem i lufthavnen, på servicekontoret og på nogle hotellet. Du kan altid kontakte dem på telefon, mail og sms. Vi kalder det Holiday Service 24 hrs. Mere information om vores service får du på mail et par dage inden afrejse samt i velkomstmaterialet på rejsemålet og i Spies-mappen på dit hotel. Læs mere om vores Holiday Service 24 hrs her

Når du rejser på egen hånd på en af vores fleksible rejser med rutefly, findes der ikke personale fra Spies i lufthavnen eller på rejsemålet/hotellet. Du kan dog altid kontakte os på vores nødtelefon døgnet rundt, hvis der skulle ske noget uforudset, eller du har brug for hjælp.  Nummeret finder du på din billet/rejsedokumenter. 

Aktuel information

Hvordan kan jeg betale min rejse?

Du har flere muligheder, når du skal betale din rejse. Du kan f.eks. betale med betalingskort via telefon eller direkte her på spies.dk. Du...

Læs mere

Kan jeg tjekke ind online?

Check-in via internet  Flyver du med Thomas Cook Airlines, kan du på udvalgte rejsemål tjekke ind online via computer eller mobil. ...

Læs mere

Hvor meget bagage må jeg medbringe?

Bestiller du en pakkerejse, hvor du flyver med Spies’ eget flyselskab, Thomas Cook Airlines, indgår bagage på din flyrejse, når du...

Læs mere

Kan jeg klimakompensere for min rejse?

Ja, siden 2007 har Spies samarbejdet med GreenSeat. På GreenSeats hjemmeside kan du lægge din flyrute ind og regne ud, hvor stor en udledning...

Læs mere