Få hjælp og vejledning

Findes der guider eller andet personale på rejsemålet?

Charterrejser
Når du rejser med Spies, skal det være nemt at holde ferie og slappe af. Derfor har vi fokus på en moderne guideservice, som giver dig mulighed for at være i direkte kontakt med vores personale, når det passer dig.

Du møder os i lufthavnen, når vi har træffetid, og ved behov aftaler vi også gerne en personlig servicetid med dig. Men vores unikke guideservice strækker sig meget længere end det: Både før og under ferien kan du altid forvente hurtigt svar på mail, sms og telefon. Vi kalder det Holiday Service 24 hrs. Du skal bare oplyse din mail og mobilnummer, når du bestiller rejsen, så tager vi os af resten.

Et tip: Husk også Spies-appen på din rejse. Så har du alt, hvad du skal bruge på din rejse - lige fra din bestilling, flytider og til kontaktinformation på vores personale. 

Fleksible rejser med rutefly
Når du rejser på egen hånd på en af vores fleksible rejser med rutefly, findes der ikke personale fra Spies i lufthavnen eller på rejsemålet/hotellet. Du kan dog altid kontakte os på vores nødtelefon døgnet rundt, hvis der skulle ske noget uforudset, eller du har brug for hjælp.  Nummeret finder du på din billet/rejsedokumenter. 

Aktuel information

Hvordan kan jeg betale min rejse?

Du har flere muligheder, når du skal betale din rejse. Du kan f.eks. betale med betalingskort via telefon eller direkte her på spies.dk. Du...

Læs mere

Kan jeg tjekke ind online?

Check-in via internet  Flyver du med Thomas Cook Airlines, kan du på udvalgte rejsemål tjekke ind online via computer eller mobil. ...

Læs mere

Hvor meget bagage må jeg medbringe?

Bestiller du en pakkerejse, hvor du flyver med Spies’ eget flyselskab, Thomas Cook Airlines, indgår bagage på din flyrejse, når du...

Læs mere

Kan jeg klimakompensere for min rejse?

Ja, siden 2007 har Spies samarbejdet med GreenSeat. På GreenSeats hjemmeside kan du lægge din flyrute ind og regne ud, hvor stor en udledning...

Læs mere