Få hjælp og vejledning

Har du problemer med Spies app?

Kontrollér, at du har angivet korrekt navn og billetnummer - alternativt korrekt mailadresse og password.

Når du har undersøgt dette, skal du tjekke, at du har den seneste version af appen. Det gør du ved at gå ind i Appstore eller Google Play.

Hvis du stadig ikke kan logge ind, sender du os en mail med dit billetnummer samt hvilken telefonmodel og version af operativsystemet, du har. Beskriv i mailen, hvilken fejlmeddelelse du får, så vi kan undersøge, hvorfor appen ikke virker hos dig. Du kan sende os mailen via kontaktfunktionen til venstre på denne side (nederst på siden, hvis du er på via smartphone). 

Aktuel information

Hvordan kan jeg betale min rejse?

Du har flere muligheder, når du skal betale din rejse. Du kan f.eks. betale med betalingskort via telefon eller direkte her på spies.dk. Du...

Læs mere

Kan jeg tjekke ind online?

Check-in via internet  Flyver du med Thomas Cook Airlines, kan du på udvalgte rejsemål tjekke ind online via computer eller mobil. ...

Læs mere

På hvilke hoteller indgår bagage på flyrejsen?

Bagage indgår altid på din flyrejse, når du bestiller en charterrejse til et af vores Sunwing Family Resorts, Sunprime...

Læs mere

Klimakompenserer I for min rejse?

Fra og med 29. april klimakompenserer vi samtlige flyrejser, som købes gennem Spies. Både når du rejser med vores eget flyselskab,...

Læs mere