Få hjælp og vejledning

Hvordan sender jeg en reklamation?

Hvis du er utilfreds med noget i løbet af ferien, er det vigtigt, at du kontakter vores personale på rejsemålet med det samme, så de kan hjælpe dig. Venter du med at reklamere, til du kommer hjem fra ferien, har vi ingen mulighed for at udbedre situationen, og du mister retten til at påberåbe mangler. 

Er du ikke tilfreds med vores personales behandling af din henvendelse, er du velkommen til at udfylde vores reklamationsformular eller skrive til

Spies A/S
Kay Fiskers Plads 9
2300 København S
Att. Quality & Claims

Husk at skrive billetnummer  og en udførlig beskrivelse af de forhold, du ikke var tilfreds med. 

Aktuel information

Hvordan kan jeg betale min rejse?

Du har flere muligheder, når du skal betale din rejse. Du kan f.eks. betale med betalingskort via telefon eller direkte her på spies.dk. Du...

Læs mere

Kan jeg tjekke ind online?

Check-in via internet  Flyver du med Thomas Cook Airlines, kan du på udvalgte rejsemål tjekke ind online via computer eller mobil. ...

Læs mere

På hvilke hoteller indgår bagage på flyrejsen?

Bagage indgår altid på din flyrejse, når du bestiller en charterrejse til et af vores Sunwing Family Resorts, Sunprime...

Læs mere

Klimakompenserer I for min rejse?

Fra og med 29. april klimakompenserer vi samtlige flyrejser, som købes gennem Spies. Både når du rejser med vores eget flyselskab,...

Læs mere