Få hjælp og vejledning

Min bagage er forsinket/beskadiget. Hvad skal jeg gøre?

Er din bagage beskadiget, eller dukker den ikke op ved ankomsten til rejsemålet eller ved hjemkomsten, skal du anmelde det til flyselskabet på stedet. Herefter udfyldes en PIR (Property Irregularity Report), som bruges i forbindelse med en eventuel international eftersøgning af bagagen eller som dokumentation for skadens omfang i forbindelse med en forsikringssag. Vær opmærksom på, at det er den rejsendes eget ansvar, at denne rapport bliver lavet.

Har du ikke købt en rejseforsikring, henviser vi til din indboforsikring. Det er også muligt at rette erstatningskrav direkte til det pågældende flyselskabs kundeservice. 

Hent en skadeanmeldelse for forsinket/beskadiget bagage hos Thomas Cook Airlines

Aktuel information

Hvordan kan jeg betale min rejse?

Du har flere muligheder, når du skal betale din rejse. Du kan f.eks. betale med betalingskort via telefon eller direkte her på spies.dk. Du...

Læs mere

Kan jeg tjekke ind online?

Check-in via internet  Flyver du med Thomas Cook Airlines, kan du på udvalgte rejsemål tjekke ind online via computer eller mobil. ...

Læs mere

På hvilke hoteller indgår bagage på flyrejsen?

Bagage indgår altid på din flyrejse, når du bestiller en charterrejse til et af vores Sunwing Family Resorts, Sunprime...

Læs mere

Klimakompenserer I for min rejse?

Fra og med 29. april klimakompenserer vi samtlige flyrejser, som købes gennem Spies. Både når du rejser med vores eget flyselskab,...

Læs mere