Få hjælp og vejledning

Hvorfor har jeg ikke fået en bekræftelse pr. mail?

I de fleste tilfælde er det fordi, der er en slåfejl i din mailadresse. Det kan også skyldes, at bekræftelsen er røget i dit spamfilter, så den ligger under "uønsket post" el.lign. 

Skyldes det en slåfejl i din mailadresse, kan du ringe til os på telefon 70 10 42 00, så vi kan ændre det. 

Aktuel information

Hvordan kan jeg betale min rejse?

Du har flere muligheder, når du skal betale din rejse. Du kan f.eks. betale med betalingskort via telefon eller direkte her på spies.dk. Du...

Læs mere

Kan jeg tjekke ind online?

Check-in via internet  Flyver du med Thomas Cook Airlines, kan du på udvalgte rejsemål tjekke ind online via computer eller mobil. ...

Læs mere

På hvilke hoteller indgår bagage på flyrejsen?

Bagage indgår altid på din flyrejse, når du bestiller en charterrejse til et af vores Sunwing Family Resorts, Sunprime...

Læs mere

Klimakompenserer I for min rejse?

Fra og med 29. april klimakompenserer vi samtlige flyrejser, som købes gennem Spies. Både når du rejser med vores eget flyselskab,...

Læs mere