Få hjælp og vejledning

Hvad gør jeg, hvis jeg oplever problemer med at bestille min rejse på Spies.dk?

Hvis vi har nogle tekniske forstyrrelser på vores hjemmeside, vil vi som regel informere på forsiden om planlagte opdateringer eller fejl.
Obs! Hvis du oplever en teknisk fejl, som gør, at du ikke kan bestille din rejse online, må du meget gerne ringe til os på 70 10 42 00, så vi straks kan hjælpe dig.
Spies.dk er tilpasset flere browsere og versioner: Browsere og skærmopløsning

Aktuel information

Hvordan kan jeg betale min rejse?

Du har flere muligheder, når du skal betale din rejse. Du kan f.eks. betale med betalingskort via telefon eller direkte her på spies.dk. Du...

Læs mere

Kan jeg tjekke ind online?

Check-in via internet  Flyver du med Thomas Cook Airlines, kan du på udvalgte rejsemål tjekke ind online via computer eller mobil. ...

Læs mere

På hvilke hoteller indgår bagage på flyrejsen?

Bagage indgår altid på din flyrejse, når du bestiller en charterrejse til et af vores Sunwing Family Resorts, Sunprime...

Læs mere

Klimakompenserer I for min rejse?

Fra og med 29. april klimakompenserer vi samtlige flyrejser, som købes gennem Spies. Både når du rejser med vores eget flyselskab,...

Læs mere